
Maustepurkin täyttö ilman sotkua
Olen nähnyt monen sotkevan pöydän ympärillään ja tuhlaavan paljon maustetta, kun avaavat täyttöpussin ylhäältä, missä ”virallinen avaus”, ja yrittävät kaataa sisältöä siitä tyhjään maustelasipurkkiin - tai sitten etsitään suppiloa kissojen ja koirien kanssa. Yksinkertaisinta on avata pussi alhaalta kulmasta vinottain leikkaamalla siihen ihan pieni kolmion mallinen reikä ja kaataa siitä lasipurkkiin (yrteille yms. vähän isompi reikä). Siistiä, eikä tavaraa mene hukkaan.


