Minulla on vähän tilaa mummonmökillä, niin kekkasin seuraavan tavan; usein pakastepussit on laatikoissa, joissa ne vievät paljon tilaa. Laitan 1 litran pussienympäri yhden kumipiksin, 2 litran 2 piksiä ja niin edelleen Heti erottuu etsimäni pussi. Laatikot poltan.